ARBONNE + BOYFRIENDY

Hej! Wracam po dłuższej nieobecności, dzisiaj pokażę wam kosmetyki, które niedawno pojawiły się na rynku! Mianowicie mowa o ARBONNE pewnie większość osób pierwszy raz widzi tę nazwę. Twarzą tych kosmetyków jest jedna z bohaterek żon z Hollywood! Kinga Korta! Będą sie pojawiać różne spotkania z Kingą w Polsce! Kosmetyki są cenowo podobne do mac'a. Ale myślę, że warto.
Także zapraszam!

Narazie testujemy i sprawdzają sie super!!

1.
Got You Covered- sypki puder mineralny SPF15
Ukrywa on niedoskonałości i nadaje warstwowe pokrycie.
2.
Transparentny sypki puder z ochroną przeciw słoneczną SPF15
Rozswietlający
3.
Puder w płynie z ochroną SPF15
Spłyca widoczność zmarszczek.
4.
Krem CC
Tuszuje niedoskonałości oraz ciemne przebarwienia i intensywnie pięlęgnuje skórę.
5.
Rozświetlacz, do wszystkich odcieni skóry.
6,
Płatki oczyszczające do cery z niedoskonałościami.
7.
Shake zastępujący posiłek.

Dawno też nie dodawałam nic 'modowego' więc pokaże wam moją stylizację z boyfriendami! Według mnie boyfriendów trudno dobrać cos, przynajmniej mi. Przekonywałam się do nich rok, ale treaz je uwielbiam. 
Spodnie- ZARA
buty- ZARA
koszula- BERSHKA
katana- ciucholand
Napiszczie co sądzicie o tej stylizacji oraz kosmetykach! 





Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Nie znam firmy,a szkoda,bo wydaje się ciekawa:)
    Obserwuję!http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja , jesteś prześliczna:) Bardzo artystyczne zdjęcia wyżej, bardzo mi się podobają:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka i post :*
    zapraszam także do mnie http://laurenpachnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń