12/07/2016 🍒

Hej! 🌴 W końcu zaczynam czuć wakacje! Nareszcie doczekałam sie upałów, które uwielbiam jeśli jestem na wyjezdzie. Juz za dwa tygodnie wyjeżdżam na Maltę i bardzo sie cieszę. Póki co przed wyjazdem zwiedzam troche Polski! Jest równie piękna. Kiedyś tego nie widziałam oraz nie doceniałam, niestety. Życzę udanych wakacji! Do pozniej! 💜
 



                     

                               

          


                                       Musicie mi wybaczyć zdjęcia, każde innej wielkości haha. Z góry przepraszam! Dziękuje za każdy komentarz!💓
Strój H&M 

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia :) mi osobiście nie przeszkadza to że każde zdjęcie jest innej wielkości :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! Świetny strój kąpielowy ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna figura :)
    Zazdroszczę Ci tej Malty okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawiej wygląda jak każde innej wielkości! :) Świetne zdjęcia :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń